حسابداری، فروش، هوش مالی

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
2
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

آموزش باز کردن صفحات مسدود و یا محدود شده
بازديد : 109

    در زمان وب گردی بعضا به صفحاتی بر میخوریم که به دلایلی دسترسی به انها امکان پذیر نمی باشد، لذا در اینجا با آموزش نصب یک افزونه در مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس سعی بر حل این مشکل را داریم.

 

1- آموزش برای مرورگر فایرفاکس:

 

* مرورگر فایر فاکس را باز کرده و از گوشه سمت راست در بالای صفحه منوی امکانات صفحه را باز کرده و سپس بر روی گزینه add-ones کلیک نمایید. همچنین میتوانید با استفاده از کلید های ترکیبی Ctrl+Shift+A نیز وارد این قسمت شوید.

 

 

* پس از ورود به بخش افزونه ها در منوی کناری سمت چپ بر روی گزینه Extensions کلیک کنید و سپس در باکس مربوط به جستجوی بالای صفحه " find more extensions " کلمه ی Browsec را نوشته و آن را جستجو نمایید.

 

 

* در نتایج یافت شده گزینه اول را مطابق تصویر زیر انتخاب و روی آن کلیک نمایید.

 

 

* پس از ورود به صفحه افزونه مذکور همانطور که مشاهده می کنید گزینه ای به نام Add To firefox قرار دارد که باید برروی آن کلیک کنید.

 

 

* سپس در کادری که در بالای صفحه ظاهر شده است گزینه Add را انتخاب نمایید تا افزونه مورد نظر روی مرورگر شما نصب شود.

 

 

* در نهایت مشاهده می کنید که علامت افزونه مذکور در گوشه سمت راست در بالای صفحه مرورگر ظاهر شده و حال فقط باید آن را استارت کنید و از استفاده از ان لذت ببرید؛ بر روی آن کلیک کرده و در صفحه باز شده روی گزینه protect me کلیک کنید تا فعال شود.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همین روش در مرورگر گوگل کروم نیز قابل اجرا می باشد.

1- از طریق مرورگر کروم وارد فروشگاه وب کروم شوید. 

                     (برای ورود به فروشگاه وب کروم اینجا کلیک کنید.)

2- در باکس جستجوی سمت راست کلمه ی browsec را نوشته و گزینه اول را طبق تصویر زیر انتخاب کنید.

 

3- در لیست نتایج یافت شده، گزینه اول یعنی افزونه browsec را مشاهده می کنید و باید بر روی گزینه افزودن به Chrome کلیک نمایید.

 

4- سپس در کادر باز شده در بالای صفحه گزینه add extension را انتخاب کنید و منتظر باشید تا علامت افزونه browsec را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده نمایید؛ سپس بر روی آن کلیک کرده و با زدن گزینه protect me از استفاده از آن لذت ببرید.

 

 

 

3- 


می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف